کلمه ی روز

نظم ونثر ومتون ادبی وخبرهای جدید وهنری

کلمه ی روز

نظم ونثر ومتون ادبی وخبرهای جدید وهنری

فدایی: تفکر اصلاح‌طلبی قابل حذف نیست

حضور تفکرات و اندیشه‌های مختلف در جامعه باعث تامین منافع ملی کشور می‌شود/طبق فرمایشات مقام معظم رهبری‏ باید همه کسانی که به قانون اساسی معتقدند و با نظام مشکلی ندارند در صحنه سیاسی کشور حضور پیدا کنند.
نماینده سنقر با تاکید بر اینکه اصلاح طلبی یک مطالبه اجتماعی است،گفت: تفکر و اندیشه اصلاح طلبی یک خواست و مطالبه اجتماعی است که در جامعه وجود دارد و هم یک پروژه سیاسی است که توسط فعالان سیاسی اصلاح‌طلب راهبری می‌شود.

به گزارش ایلنا، صمد فدایی خاطر نشان کرد: تفکر اصلاح طلبی یک سابقه دیرینه درکشور ما دارد و این سابقه نشان داده است که تفکر و اندیشه صلاح طلبی در انتخابات مختلف اعم از مجلس و ریاست جمهوری مورد اقبال عمومی واقع شده است.

فدایی افزود: حضور تفکرات و اندیشه‌های مختلف در جامعه باعث تامین منافع ملی کشور می‌شود و این امر می‌تواند موجبات پیشرفت کشور را هم فراهم کند و با توجه به هجمه‌های موجود علیه کشور، وجود چند صدایی می تواند در این زمینه پیام خوبی به دنیا بفرستد.

نماینده سنقر خاطرنشان کرد: درصورتی که تفکر و اندیشه اصلاح طلبی راه و مسیر خود را به صورت عادی طی نکند نه تنها از جامعه حذف نمی‌شود بلکه دوباره به طرق مختلف مسیر خود را در جامعه پیدا می‌کند و به هدف خو د نزدیک‌تر می شود.

فدایی افزود: دولت و جناح حاکم نمی‌تواند برای گروه‌های مختلف تصمیم بگیرد و کسی نمی‌تواند به جز مردم راجع به تفکر اصلاح طلبی در جامعه تصمیم بگیرد.علاوه بر آن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری‏ باید همه کسانی که به قانون اساسی معتقدند و با نظام مشکلی ندارند در صحنه سیاسی کشور حضور پیدا کنند.

فدایی درباره پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان گفت: تفکر اصلاح طلبی در همه اقشار جامعه پایگاه خود را دارد اما در میان قشر تحصیلکرده و فرهنگی کشور این پایگاه و توجه بیشتر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد